Naganiacz chmur

Powoli powiedzmy, ze wykończyłam tą żmudną ilustrację… Zajęło mi to dużo czasu, bo musiałam robić sobie dość długie przerwy, żeby z tej drewniano-ceglano-kamiennej ruderki nie zmieniło się to w budynek pełen rur i rynien rodem z machinarium, bo jak tylko zobaczyłam tą grę, to stwierdziłam, ze przecież mój naganiacz chmur powinien być wyposażony z skomplikowane konstrukcje z rur !! Ale nie! Pierwotny zamysł był taki, żeby chata ta była troszkę może straszna, ale niepozorna a naganiacz chmur znajdywał się w środku. NO i jak na razie ogłaszam zwycięstwo! No ale zobaczymy, co się okaże jak zacznę rysować wnętrze…. bo to przecież powinno być labolatorium pełne skomplikowanych konstrukcji…. taaak, a wtedy kto mnie powstrzyma przed wklejaniem rur w ten obrazek>??? chyba już nikt…

No ale póki co przedstawiam wam wstępna scenerię i kilka detalinaganiacz wiatrów

naganiacz wiatrów, fragment, ilustracja

naganiacz wiatrów, fragment,  ilustracja,

🙂  zapraszam do komentowania 🙂

Informacje o renatamrowinska

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc maila na: r.mrowinska@gmail.com :) rysunek, malarstwo, grafika, fotografia.
Ten wpis został opublikowany w kategorii grafika, ilustracja, rysunek kolorowy, sceneria i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Naganiacz chmur

  1. misiek pisze:

    tak, tak, tak!!!! 😀

Skomentuj

