Zmagania z bartkiem – szybki portret

Tęskni mi się za żywym kawałkiem mięsa, które można oglądać i interpretować sobie na kawałku papieru…. Ile można eksploatować swoje pustki w głowie?? Jednak takie zmęczone, ruchome, wygniecione i powyginane ciało, które chociaż trochę pulsuje życiem jest znacznie bardziej ciekawe… heeeh

ale do rzeczy, bo już chyba ze zmęczenia zaczynam pleść andruty 😦

Zapodaje moje zmagania z Bartkiem… czyli dramatyczne próby wyrysowania czegoś w kilka minut zanim mi gdzieś ucieknie do pracy…i zacznie się rytmicznie poruszać do tej swojej muzyki heeh

zaczynam od drugiego: wiem, że mam chwile na spokojne opracowywanie detali, bo bartek zatopił się w krążeniu po internecie… Trochę rusza głowa i przekręca się, ale jakoś próbuje to wszystko sklecić… [fryzura rulez :)]numer 2, portret brązową kredką

ten był pierwszy… totalne zmęczenie i jakaś taka niecodzienna smutna dojrzałość na twarzy… no cóż niestety chwila odpoczynku to było za mało, żeby dorysować druga połowę.. a potem w innym pokoju, z innym światłem i przede wszystkim z innym nastrojem… to już nie było to…numer jeden, portret sepią

trzeci:

tu mam już prostsze zadanie, bo wymęczony leży na fotelu i poza prawie-usypianiem to wdzięcznie pozuje z całym bagażem dnia na powiekach… biorę czerwoną kredkę jak za pierwszym razem, ale nie uda mi się powrócić do tamtego klimatu, wiec zaczynam nowy szkic…numer 3, szybki portret

a tu bartek śpi, a ja znowu skrobię niedbale zastruganą kredką po papierzeb4 szybki portret

no to tyle.

kartka i kolorowe kredki [w pudełeczku nosze, kolorowe kredki bardzo lubię je…]

Informacje o renatamrowinska

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc maila na: r.mrowinska@gmail.com :) rysunek, malarstwo, grafika, fotografia.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii, rysunek odręczny, szybki szkic i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

