Bajarka Opowiada

za oknem pada deszcz, ale kto by się tym przejmował, kiedy bajarka snuje magiczne bajki, a za oknem jej chaty świeci bajkowe słońce a wiatr delikatnie porusza firany…

bardzo długo nie mogłam nic fajnego narysować i powiem szczerze – męczyłam się i snułam po pokoju pojękując sobie cicho i nie wiedząc co począć z rekami, aż tu nagle pojawiła mi się w głowie bajarka i powoli zmaterializowała się na białej kartce 🙂

bajarka opowiada, ilustracja, renata mrowińska

w sumie nie ma za bardzo co pokazywać we fragmentach, bo to szybki rysunko-malunek, ale dam zoom twarzy jak ktoś ma tak słaby wzrok jak ja 🙂bajarka, fragment

muszę przyznać, że podoba mi się moja babiczka  i jest to jedna z niewielu ostatnich prac, z których jestem zadowolona 🙂

Informacje o renatamrowinska

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc maila na: r.mrowinska@gmail.com :) rysunek, malarstwo, grafika, fotografia.
Ten wpis został opublikowany w kategorii bajki, Bez kategorii, ilustracja, portret, rysunek kolorowy, SATYRA NA RZECZYWISTOŚĆ, tablet i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Bajarka Opowiada

  1. gitaragra pisze:

    Wow. . Przed chwilą tu trafiłam, spodobało się. Zacznę trafiać częściej 🙂

Skomentuj

