Naklejki na ścianę

Miałam dzisiaj okazję zrobić zdjęcia naklejek, które rysowałam jakiś czas temu na ścianę do biura TUT’a, to i podzielę się z Wami jak to można sobie ścianę okleić, jak się nie chce wieszać obrazów w ramach 😉

Temat był w zasadzie dowolny – jedynym ograniczeniem był kolor, więc zrobiłam dwie historyjki z igłą w roli głównej, a kto odgadnie ich znaczenie i napisze do mnie maila, ten dostanie nagrodę 😉 Stylistycznie różne, „wiszą” w sporych odstępach, więc się nie gryzą [trzeba się obrócić, żeby zobaczyć drugą ;)]. Szczególnie się ciesze, że moje potworzaki wyszły z grafik w strefę bardziej użytkową i żyją sobie w biurze na ścianie 😀

Zdjęcie jak to wyszło tutaj, a dla ciekawskich rysunek i zoomki w dalszej części wpisu.

Enjoy!naklejki na ścianęosoby na zdjęciu porządnie zblurowałam 😉

DSC03267b

a dalej rysuneczki:sklad-s ludki-s frag3 frag2 frag1

Co do techniki to rysowałam mazakami, ale z powodu skali [tapety są ogromne 😉 wykorzystaliśmy na maxa dostępne rozmiary papieru] musiałam je zwektoryzować i powiększyć do druku 🙂 Kolor w bitmapie, żeby zachować miękkość rozmyć.

Informacje o renatamrowinska

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc maila na: r.mrowinska@gmail.com :) rysunek, malarstwo, grafika, fotografia.
Ten wpis został opublikowany w kategorii bajki, character design, czarno-białe, grafika, ilustracja, komiks, koncept postaci, rysunek mazakami, rysunek odręczny, wektor i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Naklejki na ścianę

  1. Karna pisze:

    Hej! Piękne te naklejki Jak takie stworzyć ?

Skomentuj

